Skafferi

Mitt skafferi har tagit en lite annorlunda form beträffande dess innehåll. Jag gillar att ha ett välfyllt skafferi, med diverse godsaker och ingredienserna till härliga bakverk. Men nu är det fyllt av papper och tråkiga påsar.
Så här ser det ut:


Inte så inspirerande, tycker i alla fall jag!
16 lådor Modifast och Nutriletten (de gröna) kan ni räkna själva..
Kånkade upp 10 kg lådor idag. Det var inte superenkelt med 3 olika lådor + väska + bokreapåse, men jag klara't!
Är det inte fantastiskt med bokrea? Jag har redan inhandlat 4 böcker bara idag och igår kom alla Sookie Stackhouse-böckerna (True Blood) från Adlibris på engelska. Åh, så jag har att göra! <3

Jag upptäckte en söt sak när jag öppnade mina nya teststickor till blodsockermätaren. Det är små fjärilar på!


Jag undrar vad det ska symbolisera..
"Livet är flyktigt?"
Hah. =P

Reflektioner
Misja

Jag får bergis plats i skafferiet nu!

2011-02-23 @ 21:19:07
URL: http://lifeinamoment.wordpress.com

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0