Victory!

På 2 veckor har jag gått ner 5 kg! Lena <3 Modifast ^^

Och sammanlagt, sedan jag vägde som mest, har jag tappat 10,9 kg i vikt.

Idag kom jag i ett par byxor som jag inte använt på aplänge, de var t o m dammiga när jag tog av dem från galgen! Och de gjorde inte magen till 2 delar! I princip slätt är det, inga ovälkomna bilringar eller så (mer än den stora elaka jag typ alltid haft) men de skapar inga nya! Jag kan knappt vänta tills jag får komma hem och prova fler av mina gamla byxor. Ska även mäta och se om jag tappat något i centimetrar på 2 veckor, vilket jag borde ha gjort, uppenbarligen! ;D

På mottagningen stod det en vagn med massa vikter på utanför sköterskans rum som vi provade att lyfta. 10 kg och 20 kg vägde de. Det var banne mig inte lätt! Tänk att en hel sån där vikt försvunnit från min kropp! Det är helt sjukt, när man ser det så konkret. Jag hade aldrig orkat träna och lyfta en sån 10 kilosvikt på gymmet mer än ett par gånger.. Åh, jag älskar det här!

Det svåra nu är att inte förvänta sig för mycket nästa gång jag ska dit, för som alla som kämpat med vikten vet, går det alltid fortast den första tiden.

Men jak er klaaaad hest!
;D

Åh, försöka jobba lite kanske? =P
Haha.

Reflektioner
Pauline

Kramar om

Grattis sötaste!

2011-02-25 @ 06:47:52
URL: http://paulinepousars.blogg.se/
zith

Bra jobbat Lena och GRATTIS! :D:D

Kram A

2011-02-25 @ 09:27:14

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0