10 751

Så många steg tog jag tydligen på min 1 timme och 40 minuter långa promenad i ösregnet denna morgon. Jag måste säga att det var hur gött som helst! Jag gillar att promenera när det regnar. Skulle kanske behövt en vattentät jacka och inte en munktröja, men nu ska vi inte vara knussliga. ^^
Jag gick en bit på strandpromenaden och precis innan den såg gick jag och kikade på några runda stenformationer som jag aldrig tänkt något större på förut. De är ju jättefina!

Jag har googlat lite och hittar faktiskt inget om dessa saker. Det ser ju lite ut som labyrinter men jag tror inte det är vad det är. Någon som vet?

I alla fall så känner jag mig jätteduktig som promenerat så här, faktiskt 2 gånger på en vecka. Jag promenerar ju visserligen annars också, men inte på det här sättet. Och de nya träningsbyxorna är förresten hur bekväma som helst! ^^

----------------

Och räknaren gick upp ända till 16 023 efter att jag varit nere i stan en sväng och ätit kebabsallad.
Awesome! ;D

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0