Cast Away!

Free at last, free at laast!
Freedom, freedom, FREEDOM
ja, ni fattar grejjen ;P

Före:



I väntan på att doktorn skulle hämta en sax började Lena riva av sig skiten själv.. ^^



Direkt efteråt:



Ser superfel ut, haha. Men det blev bättre efter bara några minuter. Nu ser den typ helt normal ut. Det är bara jag som ser att högerarmen är lite lite mindre än vänstern.

Snuskhand som inte blivit tvättad eller fått ömsa skinn på 4 veckor:



Före/efter läkarbesök.



Det är klart den är öm och gör en del ont när jag ska böja handleden och sånt som jag inte gjort på en månad, men annars känns det faktiskt ganska bra. Jag har fått nya övningar att göra 3 gånger om dagen och de gör ont, men framtidsutsikterna är lovande!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0