Danko, han är bra han.

Denna morgonen präglade sig Danko Jones låt "I wanna break up with you" i min hjärna. It's totally awesome och jag skulle verkligen, verkligen jättegärna vilja se dem live!


Igår träffade jag Åsa efter jobbet och gick ner till stan för att kolla in Fjorden lite grann. Alltså, inte området utan ja.. Kungsgatan. (Vad fjuttigt det låter) Vi träffade Jimmy, Liz, bebis-Kim, Philip och Mattias och fastnade i tjöt en stund. Åsa fick klämma på bebis och efter en stund, när vi kom på att alla skulle åt samma håll, började vi traska uppåt. Jag och Åsa övergav de andra och satte oss för att äta lite lyxmiddag på Harrys. Husets hamburgare går inte av för hackor. Muhums! Efter en stund kom Lina och Sanna (?) och satte sig hos oss. Det blev en mysig stund på uteserveringen innan jag och Åsa gick till Willys och hämtade hennes nya iPhone, handlade och gick hem.
När jag väl var hemma var klockan nio och jag var nära på heldöd. Eftersom det inte gick något på TV försökte jag kolla på Taxi, men blev så trött att jag stängde av och sov istället.

Frågan är om jag ska göra något idag eller bara slappa hemma inför helgens festligheter?

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0