Finhelg

Det blev en superfin helg trots allt!
Fredagen spenderades med Åsa hemma hos henne. Robin och Sofie kom dit en stund och tjötade med oss innan Åsa blev jättetrött och Robin höll på att klia ut ögonen på sig själv. ;P

Lördagen började med frukost på stan tillsammans med Mattias (och Åsa + kompis vilka satt på Espressohouse som i ett trollslag) vid 13-tiden, systemet avklarades också. I sista minuten bestämde jag mig för att följa med Mattias, Robin och Sofie till Robins pappa i Svinbohult för lite grillning och festligheter. Supertrevligt blev det! Och solen fick vara med hela dagen. Helt underbar dag/kväll/natt blev det. ^^

Idag skulle jag gissa att jag kom hem runt 15, men ärligt talat vet jag inte. Sedan dess har det varit slappande och lite sjungande vid pianot + en välbehövlig dusch. Inget avancerat alls.

Nu under kvällningen har jag suttit och lyssnat lite på Live. Jag älskar dem, de är helt underbara och har sådana fina och bra texter. Jag återupptäckte "What are we fighting for", en låt som jag lyssnade väldigt mycket på för 6-7 år sedan. Den finns att avnjuta nedan.



Nu ska jag fortsätta slappa sönder den här söndagen.
Imorgon blir nog något liknande som idag, jag och Robin planerar att se så många Harry Potter-filmer vi orkar. Det är bara del 3-7 kvar. SEN ska jag bannemig se sista delen på bio. Som jag har längtat! ^^

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0