Mamma!

Min mamma är bäst!
Hon satte in lite pengar till mig att göra vad jag vill med denna sista semestervecka.
Så nu ska jag absolut gå och se sista Harry Potterfilmen!

Idag har jag och Robin tittat på 3 filmer, bara 2 kvar.. =P
Jag fixade dessutom köttbullar, klyftpotatis och han fick slänga ihop en sallad. Det blev supergott och köttbullarna var väldigt uppskattade ^^
I förmiddags tog jag mig en längre promenad runt bohusgården, handlade på Willys och begav mig sedan hemåt. När jag kom hem stog stegräknaren på över 10 000 steg. Då känns det rätt bra faktiskt! Det var rätt varmt dock, slängde på mig jeans och munkjacka eftersom det fortfarande regnade när jag skulle gå, men när jag kom upp till soptunnorna sprack molnen upp och solen sken resten av min promenad. Jag får kanske spendera en del av mammas semesterpeng på ett par träningsbyxor.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0