Pretty Little Liars

I am so hooked!
Hela den här söndagen (och då menar jag Hela) har jag legat och glott igenom 14 avsnitt av Pretty little liars. Jag trodde inte alls att det skulle vara så bra, men lordylord! Haha. Jag vaknade halv åtta och har inte klivit ur pyjamasen sedan dess. Nu är klockan 22 och det är dags att göra sig i ordning för natten.

Imorgon börjar allvaret igen. Mina 2 fria veckor är slut och jobbet börjar. Nu blir det ingen mer ledighet förrän i september då Paris väntar med kollegorna. Förutom att jag måste gå upp halv 6 imorgon så ser jag faktiskt lite fram emot att komma tillbaka till jobbet. How Awesome is That!

Oh! Det bestämdes att jag åker till Liseberg med Kicki, Johan och Per i augusti. I can't wait! ;D

Reflektioner
Pauline

Tack gumman..

Det blir nog bra när allt är över..



Puss & Kram

2011-07-25 @ 08:18:44
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0