Sosemomesostoteror

Jag har inte gjort någonting av större vikt den senaste veckan.
Alls.
Och vet ni vad?
Det känns rätt okej!

Till mitt stöd har jag läst att många blir stressade över hur mycket de ska hinna med under sina lediga sommarveckor att de inte alls kommer tillbaka till jobbet utvilade som syftet ändå är med hela faderullan.

Jag kommer vara superutvilad. Ha!

Nu är det fredag-lördag-söndag kvar på min semester och vad är planen?
Inte den blekaste.

Idag var jag nere på stan och klippte mig, hämtade paket från ellos, köpte träningsbyxor (jeans är inte superskönt att motionera i) och hämtade ut mitt pass. Jag hann även med en lunch på Köket med Per. Det var köttfärslimpa, stekt potatis och gräddsås. Maten var så jädrans god att jag inte kunde låta bli att ta en andra omgång. Muhuhums!

Vad har mer hänt..

Ja, jag var ju på bio. Med Per. Sen gjorde vi tacos också.
Jag har slösat bort en hel dag i sängen, utan att göra något av värde mer än att flyta in och ut ur sömnen. Lite skumt är det att vakna upp dagen därpå och känna att man har tappat bort en hel dag. Men DET, om något, kan man kalla att vila upp sig! ^^

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0