Spacesuit Ballet Dancers

Vad F*n är det frågar du.
Sveriges bästa liveband, svarar jag!

Ikväll hade detta forna Uddevallaband en återförening på Mortens efter 5 års tystnad. Det var även 10 år sedan dessa musikaliska ljuvligheter började spela tillsammans, så en reunion var fantastiskt passande.
Fantastiskt är också ett väl valt ord för att beskriva kvällens spelning. Det var som om tiden spolats tillbaka och SBD var i sitt esse. Jag påmindes om varför jag älskade deras spelningar, och det är -återigen- med sorg i hjärtat jag inser att detta var sista gången jag får dansa mig svettig till deras lyckorusbringande musik.

Tack tack tack tack för ikväll, vänner. Jag bugar mig!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0