Transformers; Dark of the moon








































Klar jag har varit på bio igen!
Jag älskar bio. Dock älskar jag inte sätena i Sagabiografens salonger, men vad ska man göra? Det blir dyrt att åka till Bergakungen varje gång =P

Den senaste transformersfilmen var helt klart godkänd. Väldigt lång, 2½ timme, men det var ändå okej. Det blev lite obekvämt på slutet, men jag klarade mig. Det jag tyckte var lite tråkigt var att tösabiten de valt för att ersätta Megan Fox ser ut och är ungefär lika begåvad skådespelerska som föregångaren. Skillnaden var att Rosie Huntington-Whiteley är blond.. Typ.
Wheelie är med, det gillas! Tyrese Gibson var filmens ögongodis-höjdpunkt. Oh mama, he's so fine!
Storyn var ganska bra den med, nu har jag dock svårt att se en fortsättning på filmserien. Men jag tror det kan vara bra där ändå. Jag älskar transformersfilmerna, jag har sett den första fler gånger än jag minns. Den andra är också väldigt trevligt, men inte riktigt lika bra. Trean var ungefär som tvåan, men ärligt talat har jag faktiskt glömt väldigt mycket redan, och det är inte ett jättegott tecken. Men man vet aldrig, vissa filmer växer på en, jag tyckte inte den första transformersfilmen var något jättespeciellt första gången jag såg den heller och nu är den en högrankad favorit.

Tranformers; Dark of the moon får..

3½ av 5 änglavingar

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0