What a day!

Det bar av till släktträff igår! I was workin' The Dress, diadem och Åsas kilklackar i mormor och morfars trädgård med 20-25 släktingar. Kelade lite med min "brorson" Levi och brände mig lite lätt i solen. En riktigt bra dag helt enkelt.







Morfar vinkade mig åt sidan precis när vi kom dit och gav mig en gammal smyckesask.
I den låg hans mammas vigsel- och förlovningsring och de ville han att jag skulle ha.
De är lite små, så han ville att jag skulle göra om dem till en ring åt mig själv.
Man kan lugnt säga att jag blev rörd.



Under ungefär 5 års tid har jag frågat min syssling Daniel om han inte ska komma och hälsa på mig i Uddevalla snart, det har nästan blivit lite av en tradition, haha. Igår överraskade han mig med att fråga om vi inte skulle ta och hitta på något hos mig! Självklart kan man inte neka något sådant, så vi packade in oss i hans bil, hämtade upp polaren Per och åkte hemåt. Efter lite touch-up hemma åkte vi ner till Kickan där Åsa och Cissi huserade med öl och övrig alkohol. Drinkar dracks, danser dansades och efter någon timme gick vi till Harrys och hängde på bakgården med alla andra fulla galningar. Det var faktiskt längesedan jag hade så roligt!


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0