1 dag

Imorgon åker skiten av! Nu är det verkligen nedräkning, nästan nere på sekundnivå. Om 24 timmar kommer jag vara på väg ner till Dagsons Vårdcentral för att gå på drop-in och få gipset borttaget.
Helst av allt skulle jag vilja gå och lägga mig nu och sova tills den ljuva morgondagen.
Igår skulle jag gått ut till svenskholmen och solat med Robin och Mattias, men det var så varmt + att armen värkte och kliade massor, så jag kom inte längre än till den svala källaren och tvättstugan. Jag kände inte för att gå ner och inte ens kunna smörja in mig med min för låga solskyddsfaktor själv. To much of a hassle.. Men kläderna blev i alla fall rena!
Idag har jag inte en susning om vad jag ska göra. Jag behöver distrahera mig från tiden..

Det är inte längre säkert att det blir någon släktträff på lördag, vilket innebär att jag kanske inte får ha på mig min klänning... Then I'll probably cry.
Muh.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0