Halvfart

Nu är jag igång på jobbet igen, fjärde morgonen väntar om hörnet och sedan är det 3-dagarshelg! Jag har börjat jobba på halvtid, så jag slutar 12.00 den här veckan och nästa. På fredag nästa vecka åker gipset av, woho!
Veckan började mindre bra med att jag fick tillbaka värken i armen. Strax innan den senaste helgen slutade jag med värktabletter helt och hållet och det gick kanonbra, men efter i måndags har jag en stadig diet på ca 6 Alvedon/dag. De tar inte bort värken men jag tror de hjälper till att hålla den i schack, även om det är ett konstant molande i denna förbenade handled!

Idag var första dagen jag orkade göra något efter jobbet förutom att handla och självdö i soffan. Jag och sötÅsa (som var gullig nog att hämta mig vid jobbet!) åt lunchbuffé på Krogen. De hade köttfärslimpa, potatis och gräddsås med lingon till, åååh det är SÅ gott! Morotsbröd fick jag också äta, och ananas. Man får inte glömma ananasen. Efter lunchen gick vi på stan en sväng och på vägen hem ringde Misja och jublade att hon klarat teoriprovet (!) och ville ha med mig ut till torp. Sagt och gjort blev jag avsläppt vid Trestads och gick ner till stan igen. Vi åkte ut till torp och tittade på massa saker till lillskrottan. Jag fick mig ett diadem och en ögonskugga, hon hittade lite mer saker ^^
Truth be told så höll jag mig lite eftersom jag och Åsa planerat att åka till Överby imorgon när jag slutat jobbet. Och nu ska vi dessutom få sällskap i form av en Virro och en Robin. Det ska bli lite spännande att se om de verkligen är vid liv så "tidigt".

Ja just det! Jag har handlat på Systemet idag. JAG! Det blev inte mer än några cider och jag vet inte om jag ska dricka dem på fredag, men jag tänkte; better safe than sorry. ;P

Nej nu börjar handleden göra mer ont så det är dags att sluta här.
Trevlig midsommar, fina vänner, om vi inte ses innan!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0