Lena vs Söndagar

Tyvärr måste jag meddela att söndagarna leder ganska stort.
Förra helgen hade jag ju så ont och fick åka till akuten där de bytte gips.
Inatt var fruktansvärt. Insulinampullen i min pump hade gått sönder (vilket jag inte upptäckte förrän imorse) och mitt blodsocker har legat för högt ett bra tag. Jag vaknade varannan timme och lättade på trycket. Vid 4-5-tiden mådde jag så illa att jag faktiskt kräktes flera gånger. Det har inte hänt sedan jag var 15 år och hade min första fylla. o.0
Inatt förstod jag inte alls vad det var som var fel, jag trodde att jag ätit något dåligt, men när jag skulle byta pumpen förstod jag att det var långvarigt och jättejättehögt blodsocker det berodde på.
Jag mår som efter en redig fylla idag, fruktansvärt trött och med en huvudvärk som ligger och smyger bakom ögonen. Lite snurrigt är det också, men jag har iaf klarat att både bära ner och hänga upp tvätten i torkrummet. Nu är det bara bära upp allt som är kvar.
Nej, resten av dagen blir nog inte många knop gjorda..

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0