Onsdag

Veckodagarna går hemskans långsamt när man går hemma och är väldigt begränsad i sina möjligheter att göra saker.. Igår fick jag iaf färgat ögonfransarna. Före & efter showing here: Efter-bilden ser lite ut som dagen-efter-klet runt ögonen men det är borta idag. Jag tycker det blev helt okej, det syns iaf att jag har några ögonfransar även utan smink nu, vilket var mitt mål. =P



Efter salongsbesöket köpte jag jordgubbar och glass till mig och Åsa.



Supermegajättegott!

Senare åt vi sallader från Cactuz ^^



Jag har märkt att det är väldigt ansträngande att ha ont hela tiden. Igår vid nio på kvällen var jag så trött att jag höll på att somna på Åsas jobb. På bussen hem kände jag mig illamående, så trött var jag.
Iofs kan det vara en kombination av värken och vädret som gör att det blir extra jobbigt nu. Jag hoppas verkligen att åskan får ladda ur nu, så att klibbvädret snart ger sig.

Jag hade tänkt åka ut till torp idag, får se hur det blir med det. Armen värker och det är student i stan. Känns som att det finns bättre tillfällen.. Samtidigt är jag så jäkla uttråkad här hemma att jag klättrar enhanda på väggarna!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0