Snyft

På en skala mellan 1-10 gör min arm ont som fan idag.
Vaknade halv 7 av att det gjorde ont och sedan dess har det värkt. Handen är svullen och det bultar extra mycket om jag har den lägre än axeln, vilket blir rätt ansträngande. Jag önskar att jag kunde slita av mig gipset och lägga armen i ett isbad.
Nu har jag tittat på 6 avsnitt av True Blood men det räcker inte riktigt för att distrahera mig.
Jag vet inte vad jag ska hitta på. Jag tror jag skulle behöva sällskap, men jag orkar verkligen inte börja fixa med allt och göra mig iordning för att ta mig någonstans, det gör för ont. Och det kommer göra ännu ondare om jag ska anstränga mig massor. =(
Idag är inte alls någon bra dag..

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0