Åh nej. Åh hjälp..

Jag har ett jättedilemma!

Jag har blivit erbjuden jobb på Gamlestadens Jourcentral. 70%, på kvällar och helger (jobbar 2 helger av 5). Det är ohyggligt långa arbetsdagar (14.00-00.00) och jag skulle få ut mindre i lön än jag fick på vårdcentralen på Hisingen, trots löneökning och OB.. Fördelen är att jag är ledig en del dagar emellan.

Dock blir det helt sjukt långa arbetsdagar, speciellt på helgerna när jag är hemma i stan kl 02 och då får jag gå från kampenhof mitt i natten eftersom det inte går några bussar så sent. På vardagar kan jag förmodligen vara hemma vid 01, men det är lika lång gångväg då.

Å andra sidan har jag inte direkt blivit erbjuden något annat jobb. Ska på 3 intervjuer för sommarjobb snart, men det är ju just det, sommarjobb.

Jag har några dagar på mig att tänka över detta. Helt ärligt så känns det inte helt 100, men jag vet verkligen inte vad jag ska göra..

Råd?

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0