Aj aj

Pline, jag önskar att det var magen som ställde om sig.. Men det vete f..

Idag har jag så ont i magen att jag stannat hemma. Eller ja, jag var på väg till tåget när jag kände att "det här går inte".. Har ätit linfrön både igår kväll och imorse och magen bara bråkar sig.
Har börjat må lite illa så jag ringde till sköterskan på mottagningen för att se om hon kunde hjälpa mig men blev inte mycket klokare där.
Jag känner mig jättetrött och matt i hela kroppen och önskar att någon nära kunde vara här och ta hand om mig. Kramas lite (fast bara lättlätt) och mysepysa.
Det är nu jag vill vara liten och fortfarande bo hemma hos mamma så hon kunde ta hand om mig. Hon har visserligen tillräckligt med att ta hand om sig själv...
Men ändå.

Muh. =/

Reflektioner
Pauline

kramar om försiktigt och startat boondock saints



Stackars liten! pussar på panna

Jag hoppas det blir bra fort!! Hemskt när det gör ont i magen :(

2011-03-03 @ 10:54:47
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0