Done deal

Det är dags att ge upp. Säga hejdå till det enda goda jag har kvar i livet just nu.
Modifast, adjö.
Det började bra, jag älskade din smak och din mumsiga varelse. Sedan började du bli lite sur och grinig för att tillslut försöka få min mage att begå självmord.
Så det här fungerar inte. Jag kan inte leva så här längre. Det är slut.

.......

Nä, så roligt är det inte. Jag har 12 paket med modifast i mitt skafferi, värda c:a 1300 kr som jag inte kan äta. Jag har lagt ut annonser lite här och var, men jag vet inte om det är något folk vill ha.

900 kr för alltihop iaf.
4 paket jordgubb
4 paket banan
3 paket vanilj

Så om någon känner någon eller vet om någon som vill ha, så säg gärna till. Lämna ut min mail, det är okej. Eller telefonnummer om det är någon ni litar på =)

Frågan är vad jag ska göra nu. Nutrilett fungerar, men det är inte speciellt gott...
Jag vet inte var man kan köpa naturdiet ananas, päron eller hallon/vanilj (?) eftersom de är slut på sidan jag hittade. Ingen som har sett dem i någon butik? Jag har bara sett chokladen och latten, typ. De är inte det minsta goda. Jag fick inte ens i mig en hel choklad.. Bläh.

Jag är superdupertacksam om någon hojtar till ifall de ser nåt! :-*

.......

Igår var jag på krogen för första gången sedan allt det här startade. Det var roligt att umgås med Åsahjärtat. Resten var väl inte jättekalas, haha. Men vi kom in gratis och slapp köa i alla fall!
Förfesten med Virro och Christian var riktigt rolig. De två är en spännande kombination. ;P

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0