Hejdå Slottsskogen!

Äntligen är det torsdag! Nu har jag gjort mina sista arbetstimmar på Slottsskogens vårdcentral.
Nästa vecka är det ut till Kyrkbyn som gäller och veckan efter det börjar jag jobba på Rosenhälls sjukgymnastik! Det känns helt sjukt galet bara att tänka att jag kommer kunna gå upp strax efter jag brukar gå hemifrån för att ta en liten promenad till jobbet! Det fattas nog inte förrän stunden kommer, jag hoppas jag hinner vänja mig på 5 månader. ^^
I "avslutningspresent" fick jag idag min alldeles första professionella ryggmassage av en utbildad terapeut som var helt underbart snäll och varsam mot mina stackars onda axlar. Jag känner mig lite öm och så sedan dess, men om jag skulle gå och få sån här massage på regelbunden basis så skulle nog min rygg ordna upp sig ganska så bra. Men dryga 400 kr/gång är något som bara ligger i min fantasibudget!
Vi får se vad bassängträningen kan göra för mig imorgon. Det ska bli spännande att se vad man ska göra i vattnet med tanterna. Jag hoppas att jag kan få fortsätta med detta även när jag jobbar där, men jag vet inte om det är okej att ta upp en plats på det sättet. Vi får väl se.
En riktigt bra jobbfördel med det här stället är att jag får använda alla träningsmöjligheter och bassängen så länge det inte är några patienter där. Och i arbetstiden ingår 1 timmes friskvård i veckan. Hur sjukt är inte det?! =D Så snart kanske jag blir som alla andra små träningsnarkomaner där ute ^^ Något Ska jag i alla fall komma igång med!

Reflektioner
Malin

Jaaa åh vad roligt! Och sen kan du komma till friskis och daaansa med mig! Jaaa :D:D

2011-04-01 @ 10:56:10
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/
Malin

Jaaa åh vad roligt! Och sen kan du komma till friskis och daaansa med mig! Jaaa :D:D

2011-04-01 @ 10:56:27
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0