Hemköp!

Jag gillar Hemköp. De hade de "ovanliga" sorterna av Naturdiet, så nu har jag inhandlat en låda av varje. Dessutom 2 större förpackningar med Nutrilett också.
Nu hänger min ekonomi bara på att jag kan få sålt Modifast-paketen.. Än så länge har jag inte fått nåt svar på någon annons. Några hundralappar vore ett väldigt välkommet tillskott i kassan, speciellt när dagens dietpaket gick på dryga 700 kr.. o.0
Hjälp..?

On a much happier note ringde det idag ännu en chef och ville ha mig på intervju. Denna gången på Sahlgrenska. Är nu uppe i 3 intervjuer, minsann! Den första är redan på torsdag. Hua.. Gå igenom allt det där igen. Man kan tro att jag blev något av en expert efter de 7 intervjuer jag var på efter examen i fjol, men icke då. Lika nervigt och hemskt som vanligt!

(Idag får världen ingen puss eftersom jag är trött, har ont i både rygg och huvud och vill strunta i allt vad ansvar heter.)

((Dessutom fick jag en faktura från Comhem för nästa månad då jag fått för mig att mitt abonnemang ska vara uppsagt och klart. Har skickat iväg ett mail till nya bolaget så får de kolla. Banne dom om de inte gjort ordentligt och jag måste dras med detta sega as till "hastighet" ännu längre..))

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0