Impossible is just an opinion

Riktigt bra citat, det där. Skrivet av den fantastiske Paulo Coelho.
--------------------

Det jag idag inte förstår är hur magen kan börja bråka nu, efter att man ätit samma "mat" i dryga 3 veckor..? Min mage känns som en ballong, och det började när jag gick från jobbet. Hade jag haft stressmage kunde jag tro att det var stressen som släppte efter första dagen på Slottsskogen, men det är inte det minsta troligt. För det första var jag inte direkt nervös och för det andra var det inga svårigheter alls där. Sekreterarna verkade riktigt trevliga och jag tror att det kommer gå jättebra. Det är ju trots allt bara 3 veckor. Min rygg var inte allra bästa vän med stolen jag satt i idag men imorgon är en av sekreterarna lediga så då kan jag sitta på hennes plats.
Nej, magen vill inte alls med mig ikväll. Jag hoppas bara att det går över tills imorgon..
Kan man bli resistent mot laktostabletter? Jag äter nu minst 6 st om dagen. Hm. Det hoppas jag sannerligen inte!

Reflektioner
Pauline

Oh..

Kan det inte vara så att magen håller på att ställa om sig nu? Det tar ju ett tag att "rensa ur" systemet liksom..



Hoppas det blir bättre fort!

Kraaaaaaaaaaaaam

2011-03-02 @ 14:33:29
URL: http://paulinepousars.blogg.se/
Malin

Hm, rent spontant kan det vara att din mage får jobba på högvarv pga. laktostabletterna. Men jag vet inte riktigt hur de fungerar, så jag tycker du ska kolla upp det!

2011-03-04 @ 10:50:20
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0