Mjuff..

Ringde och pratade med verksamhetschefen på jobbet jag vill vill vill vill ha. Han var inte alls så trevligt som man kunnat önska. Lät mest stressad och som om han ville ha mitt samtal avklarat så han kunde gå vidare med sitt liv..
Jag fick i alla fall lite uppgifter om jobbet jag undrade över.
Tyvärr är det en VC i Vänersborg som ska bli privat och om det är någon av deras sekreterare som inte vill vara kvar där då så har de företräde till den här tjänsten.
Men, ingenting är klart. De kanske skulle älska att vara kvar inom den privata sektorn eftersom de oftast är bra mycket bättre betalt där!
1 april skulle det i alla fall vara klart så då bestämde jag precis att jag ska ringa igen, om jag inte hört något vill säga.

Jag hoppas så innerligt på det här jobbet, även om hoppet precis fick sig en törn. Men det är fortfarande min dröm.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0