Muuhu

Ingen sånglektion för mig imorgon.
Eftersom jag kanske, eventuellt, möjligen kan ha någon magsjukebakterie så var det bäst att göra så. Iofs borde smittan vara över imorgon eftersom det hela började för 3 dagar sedan, men ändå. Jag är nog inte så pigg på det då ändå, vill gärna vara lite mer fot for fight så att säga..

Jag har pratat både med en sjuksköterska på vårdcentralen och en på min mottagning på Sahlgrenska och ingen vet vad det är för fel. En tror att det kanske kan vara magsjuka och en annan lutar mer åt att det är pulvret. Men ingen kan säga något säkert. Och eftersom det möjligtvis kan vara magsjuka så får jag ju ingen tid på vårdcentralen pga smittorisk. Det är ju helt fantastiskt.. Nåja, jag ska avvakta tills imorgon och se hur det känns då.
Jag är så lapp- och sällskapssjuk så det är löjligt. Sällskap! Ge mig sällskap! Muh.

Imorgon ska jag sällskapa mig. För om det är magsjuka så är smittan över då och även om jag fortfarande har ont i magen så får det helt enkelt ignoreras.. Basta!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0