Observationer

När man är ute på krogen helt nykter så ser man så mycket man skulle missat om man var fuller!

Igår på Mortens stod hela dansgolvet på översta våningen och fistpumpade till musiken á la Jersey Shore. Helt fantastiskt roligt ^^
Sen såg jag en ganska liten och smal kille som både var lik och dansade likt den minsta killen i Drop it Low-videon. Helt fantastiskt! Jag blev nästan kär!
Sist men absolut inte minst såg jag en gammal klasskompis som antingen inte kände igen mig (yeah right) eller inte ville hälsa. Men skit samma. Han satt ganska nära vårt bord och jag föll head over heels för hans armar <3 Haha. Kunde inte sluta titta ;P

Fulla människor lever verkligen i en fantasivärld.
Det är helt otroligt vad de kan få sig själva att tro!

Och jag är nog precis likadan när jag är ute och svirar ^^
Man får ta det med en klackspark. Alla är ju likadana!

Reflektioner
Malin

Re: Det är nån Alléva tror jag.. uscha den är äcklig! Men jaa? Åsa pratade på att du skulle sälja kartonger. Får man köpa styckvis i så fall? ^^ PUSS

2011-03-22 @ 17:08:03
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0