Oh lord.. o.0

Får man lov att tacka nej till jobb när man snart står utan?
Var på intervju idag (första av 5) och de var trevliga och allt sånt, men jobbet är på 75% och jag får i princip samma lön som innan, kanske t o m något lägre(!!) 75% av 17800 kr är inte mycket. Om jag räknar på en skatt på 30% får jag ut drygt 9000 kr/månad. Då ska busskort köpas direkt, där ryker 1100 kr.
Som grädde på moset är det tydligen bara jag som har sökt jobbet, i alla fall som har behörigheten de kräver så jag har för en gångs skull inga konkurrenter. Ironiskt va?

Nästa intervju är för en tjänst på 80%, känns ju inte superlyckat det heller.
Hmm.

WTF am I supposed 2 do?

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0