OMG!

Jag HATAR människor som är dumma i huvudet. Som inte har någon empati.
Ååååhh! Det är 1000 gånger värre när jag måste arbeta med dem och spendera minst halva dagen med att sitta mitt emot deras idiotiska ansikten. Jag vill bara skrika och göra något elakt som motverkar deras idioti.
Man kan inte lära en idiot att vara mänsklig, dock. Gaah, IDIOT! Jag dör.. Dör dör dör dör dör.

Jag tycker faktiskt att det är ganska dåligt att man inte kan bjuda på den lilla tid det tar (max 10 min) för en läkare att gå upp till en patient på andra våningen i samma (!) hus och konstatera att patienten är avliden. Istället ska de "efterlevande" (sörjande tycker jag är ett mer korrekt beskrivning) få en räkning på samma belopp som skulle tas av en läkare som spenderar en halvtimme med en patient med 1000 åkommor.

"Hyran slutar ju inte komma för att man dör. Hallå, wake up.."

Nej, precis. Var lite mänsklig mot de som är kvar och spara dem de stackars slantar de har till att betala stora lån och hyror istället.
Och var inte så JÄVLA nedlåtande! Respektlöshet är bland det absolut värsta jag vet.

*många fula äckliga nedsättande ord tänks ljudlöst här*

Jag är faktiskt arg.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0