Up is down

Snacka om att mitt humör har gått från dal till topp till dal igen denna soliga tisdag.
Jag har varit hungrig idag. Det var ett tag sedan jag var det nu. Men idag ville jag bara äta något. ÄTA. Tugga och använda käkmusklerna. 4 veckor har det gått nu. Jag tycker det har gått bra, men nu sedan jag inte kunnat äta Modifast längre har jag blivit tröttare och mer hungrig igen. Nutrilett och Naturdiet verkar inte ha riktigt samma effekt. Jag är lite rädd att jag inte ska orka. När jag tänker på att det är 8 veckor kvar innan jag ska börja trappa upp matätandet vill jag dö lite. Inte nog med att de 2 nya sorterna inte gör mig lika tillfredsställd så smakar de inte i närheten lika gott som Modifast.
VARFÖR!??
Jag är fortfarande hungrig. Det är en timme kvar tills jag ska hälla i mig sista drinken för dagen. Gudars.
Har fått sänka mina insulindoser ännu mer nu. Använder nu mindre än hälften av vad jag gjorde från början. Helt sjukt verkligen! o.0 Men riktigt bra också. Om jag bara kunde sluta få känningar varenda dag, så skulle det vara hallon.

-------

Det är MITT jobb. Den som ens försöker sig på att våga ta det ifrån mig ska få se på annat!
MITT! *grr*

-------

Är det inte olagligt för grannar att borra i sitt tak/mitt golv när jag är trött och har ont i huvudet?

Reflektioner
Malin Strömberg

Åh, du kommer att fixa det här Lena! Tänk på hur bra det har gått hittills, och på ett helt liv är inte åtta veckor hela världen :) Förstår självklart att det här är jättetufft, men jag HEJAR på dig! SJUKT bra att du har kunnat sänka dina insulindoser så mycket, tänk så bra för din kropp! :)



MASSA kramar :)

2011-03-09 @ 18:07:18
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0