Saturday, I love you like gold.

Jag vet inte varför, men jag har fått lite dille på att ta närbilder det senaste.
Innan förfest och utgång på Mortens, spiknykter..




































Annars är den förvånade looken en kul grej.. Jag vet inte varför jag inte lyckades få någon bild som förmedlar hur jag kände mig igår; riktigt snygg. Men det var väl kvällens goda självförtroende som sipprade ur porerna. De måste ha sipprat ganska fort, för idag känns det inte alls på samma sätt.



Hat's off to Ricky dock, som med sitt eget lilla sätt dånade över mina ögon igår när det var dags att gå hem från Mortens. You can always count on him to make you feel gorgeous ^^




































Igår var jag ute i solen och njöt av varma strålar med Per, Robin och Sofie. Vi satt utanför Kajkanten och fikade och pratade sommar- och vårplaner. När vi delade på oss gick Per med mig till Åhléns och bestämde vilka solglasögon jag skulle köpa. Det blev ett par piloter. Jag har velat ha sådana länge, och det här var första gången jag (läs: Per) hittat några som passat. Att de är åt det lilaaktiga hållet är ju inte heller tråkigt!



Vem hade trott att jag skulle hitta ett par glajor som får mitt ansikte att se litet ut, haha.

--------------------

Idag är det förresten en milstolpe! Nu har jag gjort halva tiden då jag bara ska äta soppor. Bara 6 veckor kvar! Sen ska vi byta ut en soppa i taget mot riktig mat. Shit! Det känns helt overkligt o.0 Äta mat? Wierdness..

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0