12 veckor!

Idag är sista dagen av 12 veckor. Hur SJUKT bra är inte det? Jag har lyckats! Jag är så fruktansvärt bäst! Wahaha! ;D
På 12 veckor har jag inte ätit ens en tugga mat. Inte tuggat tuggummi, inte druckit alkohol, inte ätit godis, chips eller glass. Inte ens smaskat på frukt eller knapriga grönsaker.

Men nu är det slut på det!

Ja, delvis i alla fall.
Imorgon, måndagen den 2 maj, ska jag äta 2 knäckebröd med ännu ej utsett pålägg och ett saftigt, krispigt, sött äpple! Det knorrar i magen bara jag tänker på det. Oh my gosh, vad gott det ska bli! Jag ska gå upp extra tidigt bara för att kunna njuta ordentligt. ^^

Jag mätte mig på diverse ställen på kroppen precis när jag började med den här dieten samt igår förmiddag, och det har försvunnit en hel del av mig!

Först och främst då:

Vikt - 21 kg

Midja: -20 cm
Höfter: -17 cm
Byst: -17 cm
Under byst: -16 cm
Lår: -9 cm
Vad: -4 cm
Överarm: -5 cm

I am so freakkin' happy!
:D

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0