HA!

Jag blev visst ledig imorgon, moahaha!

Det gick kanonbra på Sahlgrenska igår. Min dietist är riktigt nöjd med mig och äpplet var bara en petitess. Jag fick tom tillåtelse att börja med middag redan nästa vecka om hungern blir för outhärdlig och det känns riktigt bra. Men jag ska hålla mig över helgen, minst! Jag blir hungrig bara jag skriver om det, haha.
Oftast när man börjar äta igen efter 12 veckors svält så stannar man i viktnegången, kanske tom går upp något kilo. Men jag har gått ner ytterligare 4 kilo de senaste 3 veckorna! Hur kick-ass är inte det!? HA x2! ;D

Ibland är jag rätt bra, visste ni det?
Jag skulle försöka peppa upp en vän som kände sig nere och bara såg tristessen i vardagen överallt och kläckte ur mig; "Om man är fast i ekorrhjulet får man antingen studsa av det eller dekorera det med glada färger!" Jag fick ett gott skratt tillbaka i alla fall ;P

Reflektioner
Pauline

2011-05-12 @ 18:36:22
URL: http://paulinepousars.blogg.se/
Pauline

Skulle skriva: Bra gjort!!

2011-05-12 @ 18:43:52
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0