Leverstatus

Jag var hos min diabetesläkare nu på "morgonen" (det blev inte alls sovmorgon som jag trodde, jag vaknade halv 6 eller nåt, utvilad och hade svårt att somna om för att gå upp kl 7 istället, men lyckades tillslut). De prover som jag lämnade på VC för en vecka sedan var bra förutom att mina levervärden inte var så bra som han önskade. Tydligen blir det så om man går i svält för länge. Tur för mig att jag ska börja äta lunch och en extra frukt på måndag. (Waha!) Då är det slut på påsskakning! Det är helt sjukt att det har gått snart 17 veckor sedan jag började med den här dieten.
Mitt blodtryck och HbA1C (långtidsblodsocker) låg kanonbra, det ligger som på en person som inte har diabetes tydligen, och det var väldigt bra eftersom jag inte har något större problem med svåra insulinkänningar (lågt blodsocker).

Jag fick väga mig också. Höhö.
Med kläder och skor på hade jag fortfarande gått ner 31 kg !! TRETTIOETT kilo. Hur sjukt är inte det!? Och jag som trodde att jag inte gått ner något mer, nästan tvärt om nu sedan jag ätit middag och fuskat lite mer än jag har samvete till att egentligen göra. Men jag har fortfarande gått NER! Mahahah! In your Face! ;P Nä, kanske inte i ditt ansikte.. Men allt annat! HA! ;D


Reflektioner
Pauline

Bästabästabästabästa Lena..

ler stort och kramar om

2011-05-30 @ 13:15:17
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0