Mööndäjj

Bläh.
Jag är på jobbet, har varit här i c:a 50 minuter och är redan uttråkad.
Hmm..
Jag är trött.
Varför vet jag inte, jag har typ inte gjort ett piss i helgen.
Ikväll ska jag tvätta..
Kul.

Jag fuskade lite igår. Åt ett äpple istället för en shake på kvällen för jag var så jäkla hungrig.
Blev mätt, men ja, det var ju fel.

Jag är hemskt trött på alla förbud nu, på allt jag INTE får. Det känns inte som att jag någonsin kommer "få lov" att äta gott igen. Även när jag äter lagad mat alla måltider (3 ggr/dag) så ska jag ju bara äta det. Inget annat. 2 äpplen till mellanmål på sin höjd. Inget gottis, ingen glass. Ingen glass på sommaren! Jag längtar redan efter en mumsig pinnglass med chokladöverdrag, mjukglass med lakritsströssel eller kulglass med noisettetopping att äta på när solen står som högst.
Det känns inte alls roligt, det här.
Muh.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0