Pirater, Penelope och Pohnny Pepp

Så vad ska man säga om Pirates of the Caribbean; On stranger tides?
Det var en pirates-film. Följer samma spår som de första 3 filmerna, med roliga sidokaraktärer, kapten Sparrows oddness och ett gäng andra pirater och kungamän som är ute efter samma skatt som våran kära Jack. 3D-effekterna var förvånansvärt få tyckte jag, men givetvis snygga. Sjöjungfruarna fick en lite egen twist. Ett resultat förmodar jag, av de senaste årens överproduktion på samma tema. Först gillade jag det inte, sedan... gillade jag det fortfarande inte =P But all n'all var det en underhållande film. Gillar man piratesfilmerna över lag så blir man förmodligen inte besviken =)

Betyg?
3 av 5 ängelvingar.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0