2011-11-12

Igår blev en fantastiskt bra födelsedag trots allt.
Mamma kom! Det gjorde nog att jag kunde uppskatta hela dagen och ta emot glädjen den erbjöd mig. Vi var 12 stycken i släkten här på dagen och åt kakbuffé. Snacka om att jag inte hade behövt be mormor baka något extra. Det var säkert hälften kvar när de var klara. Jag fick sitta och mysa med lilla Levi i knät en längre stund igår och det var så otroligt mysigt. Han är så fin! Min lilla brorson ♥


När vännerna kommit hit och ätit så var det i alla fall bara småbitar kvar av mina bakelser. Tårtan är mer än hälften kvar av och mormorskakorna.. Shit. Där finns hur mycket som helst!
I födelsedagspresent fick jag två växter, två par örhängen, en kärlekslåda, ett bäddset, sopsäckar tvätt- och diskmedel, en skål och en lila resväska(!). Fast det som kändes mest, var ändå när jag fick ringen. En vänskapsring som tydligen gått från vän till vän 3-4 gånger, och igår sa Mattias att "nu är det nog din tur att ta över den".
Så nu sitter den där.
Utöver detta fina moment så var kvällen helhärlig. Det lektes kropp mot kropp och fastän alla killar (utom upptvingade Robin) var dåliga så skrattades det oändligt mycket åt alla de fantastiska poser man hamnade i. Tydligen blev det en hetsig diskussion också, men då pratade vi om annat i köket så jag hängde inte riktigt med på det. Jaja. De sista 3 timmarna var det bara jag, Mattias, Robin och Sofie kvar i soffan och pratade om allt möjligt. Delvis helmysigt!



Jag gick och la mig runt kl 6 imorse och vaknade igen halv 11. Lagom pigg är man då! Nu sov jag precis en timme men det hjälpte inte alls, känns nästan värre. =P
Skit samma. Ska nog försöka se på nån film kanske. Jag kommer ju dock aldrig kunna välja idag. I know me.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0