All pumped.. out.

Igår var jag inte snäll mot mig själv.
Eller så var det precis vad jag var..?
Hmm.

I alla fall.
Jag tog mig ett träningspass, tanken var att min PT skulle vara med, men han var sen så jag började själv.
Det blev rätt ordentligt eftersom jag hängde på Robin (när han väl behagade dyka upp och hade blivit varm i kläderna) en dryg halvtimme in i passet. När jag gav upp hade jag noll och ingen energi kvar och jag hade kört på i 1 timme och 45 minuter. Då kände jag mig stolt. Och död.

På vägen därifrån smet jag in på Lidl och gick runt en stund utan att veta vad jag skulle köpa. Det slutade iaf i en liten kasse Utan några onyttigheter. Ha!

Bussen körde mig hem där kalla rest-pannkakor och ett varmt bad väntade mig. Jag tror aldrig jag varit så slut när jag legat i vattnet, jag vågade inte stanna i pga drunkningsrisken. =P Men det var otroligt skönt.

Tänkte ta ett pass till idag, men imorse kände jag "hell no, Lena. Låt kroppen vila åtminstone en dag".
So that's what I'll do.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0