Anticipation

Idag är det riktigt TGIF.
Gudars så gött att det är fredag! ^^

Ikväll verkar det vankas bad med Robin och Mattias från Västerås. Hade varit trevligt att ta sig en krogsväng också, men kanske får låta det bero. Kommer nog vara lika pigg som vanligt efter varmbadet och så ska ju jag och Åsa till Göteborg imorgon för att se Fluffy! I am SO excited. Mihih! Efteråt tror jag vi åker hem till stan igen där jag tänker mig en sväng på stan och ragga upp Misja o co.

Och snart kommer Pline!

Och innan dess fyller jag år!

Om bara solen kommer också, så blir det här en fantastisk månad!


Reflektioner
Pauline

Jaaaaaaaaa!! Längtar så in i bomben!! Och imorgon ska du vråla: "Its so Fluffy I could DIE!!!"



Kraaaaaaaaaam

2011-11-04 @ 15:50:45
URL: http://paulinepousars.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0