Gosehelg

Nu har hon varit här! Det blev, precis som vi nog båda förutspådde, en myshelg med film, gottis, bio och underbart sällskap. Breaking Dawn var nog min favorit hittills av twilight-filmerna. Faktiskt. Jag tror den stämde bäst överrens med min bild av böckerna. New Moon kommer inte långt efter.
Efter bion samlade vi lite folk hos mig och det blev en helmysig kväll med många av mina favoritmänniskor.

Idag är jag helt slut. Ändå hade jag hemma-spakväll igår. La mig i badet med en bok, scrubbade mig, gjorde hårinpackning och "put the lotion on it's skin" så jag var len och luktade gott som bara den när jag la mig i min renbäddade säng igår. Hur gott som helst somnade jag, förmodligen innan halv elva, och vaknade tyvärr innan klockan ringde. (Why, God? Why?!)
Av någon anledning drömde jag att jag hade tungpiercing. Resten ska vi inte tala högt om. Höhö.

Gym i eftermiddag?
Ajjemen!

Gosh, jag kommer dö.


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0