Konstpaus

Något liknande var nog vad jag tog i ca 24 timmar.
I måndags var jag helt slut när jag kom hem. Jag gick i princip och la mig när jag kom hem. Såg en film, höll på att somna. Läste en stund, höll på att somna. Klockan slog 21 och jag somnade. Utan att ha orkat göra någonting, inte ens lagat mat. 2 knäckemackor var middag den kvällen.
Igår gick jag upp, kände mig rätt så tagen men åt frukost, duschade och gjorde mig iordning. Sedan sa det stopp. Hela jag blev som förlamad och kom ingenstans. Inte så att jag blev lam eller något, men det var som om all must gick ur mig. Jag la mig ner i sängen och ringde jobbet.
Hela dagen passerade och jag kände mig gradvis piggare. På eftermiddagen var jag back in business och ohyggligt rastlös så när Robin frågade lite senare var det inte så svårt att säga ja till ett pass på gymmet.
Att träna sent är ganska skönt faktiskt, det är mycket mindre folk där än precis efter jobbet. Dock vet jag att det blir ohyggligt svårt att komma iväg igen om jag går hem efter jag slutat.

Nu är det onsdag och jag är på jobbet som sig bör. Lite trött är jag fortfarande, men inte så ohyggligt som förut. Idag ska jag ner på stan och titta lite i affärer, förhoppningsvis köpa nya vardagsskor och lite annat. Kanske ta en varm choklad på stan med sällskap. =)


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0