Slip out of trouble, slip over here and set me free.

Inte så konstigt att jag var grinig igår.
På morgonen vaknade jag efter ungefär 5 ½ timmes sömn. Alldeles för lite när man heter Lena. Håret var en lost cause och Robins mössa (som för övrigt är den skönaste mössa jag någonsin haft på mig, han kan ju drömma om han tror att han får tillbaka den! ^^) åkte på för att stanna där. Självklart fick jag ungefär 50 kommentarer om denna på 10 minuter när jag satt på jobbet.. Det märks att man är i en annan generation än de flesta här, även om de är ganska unga. Detta + lågt blodsocker strax innan morgonfikat och mitt humör var i bott..
Jag tänkte att träningen på lunchen skulle hjälpa en del, men det gjorde faktiskt inte vad det brukar för energin. Kanske var jag för trött från början?
När jag kom hem, efter att ha hämtat en beställd julklapp att ge bort och köpt saker jag inte behövde på Willys slängde jag in en paj i micron, slukade den på typ 30 sekunder, såg ett avsnitt av Sons of Anarchy och funderade på att stänga av efter 20 minuter eftersom jag blev så rastlös.. Men det gick tillslut! (Nu har jag bara 2 avsnitt kvar innan jag är ikapp.)
Anyways. Fixade ihop julklappen och slog in den. (Jag älskar att slå in presenter!) Sen, eftersom jag har ändrat lite med mina tavlor, satte jag mig och gjorde ett nytt kollage. Blev sådär nöjd, men orkade inte fixa mer med det just igår. Klockan 20 gjorde jag mig iordning för natten och la mig för att läsa. Efter ungefär 45 minuter gick ögonen i kors och orden blev ett virrvarr.
En kvart senare sov jag.

Idag har jag så där lagom go träningsvärk på baksidan låren och i klinkorna. Idag ska jag hem och dammsuga och svabba golven samt slänga in all smutsig tvätt i så många maskiner som krävs. Jag tror på minst 4!
Och just i detta nu fick jag lågt blodsocker igen vilket innebär att jag ser superwierd, som om ögonen inte riktigt hänger med. Mina händer skakar och jag är så där härligt kallsvettig.. Gudars, vad jag inte vill ha min bassänggrupp i eftermiddag och äta upp en halv malen ko just nu.

Livin' the high life..

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0