2006 - 2011

Det är galet var mycket kort man tar på 5 år. Och ändå framkallade jag bara 307 stycken förra veckan.
Igår satte jag mig och skulle sortera in dem i datumordning. Det var inte lika enkelt som man kunde tro eftersom Fuji inte direkt (no pun intended) lägger dem i ordning när man beställer från nätet. 1½ timme senare hade jag iaf fått så bra ordning på dem som jag klarade av. Då var klockan sent på kvällen och det var dags för sängen. Fick ju sova ordentligt nu när jag ska ut och jaga kläder på Torp i eftermiddag. Fotoalbumen och en silverpennan får bli en annan dags projekt.

Igår tränade jag med Robin igen, bröstmuskler. Jag hade visst inte låtit dem jobba på ett tag.. Slavdrivare är vad han är! ^^

Reflektioner
Malin Strömberg

Fasen vad gött med en egen PT! Hade jag haft det hade jag nog också orkat ta mig till gymmet :P

2011-10-05 @ 17:47:44
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0