Älskade helg

Som kanske förstås blev lördagens fest helt fantastiskt bra. Det var så mycket kärlek i min lilla lägenhet att jag önskar den kunde stanna för evigt. Vi drack bål, morgan, alkoläsk, öl, vin, champagne, sprit och jag vet inte vad. Vi stampade med Leroy, myste i sängen, spelade piano och gitarr, pratade om allt mellan himmel och jord, målade kajal på en stackars avdäckad pojk, skrattade oändligt mycket, kramades och pussades. Alla var på bra humör, ingen blev ledsen eller fyllnade på snedden. Ingen grät, ingen hade sönder något (plastglas is the way 2 go!). Per, min älskade vän och anledningen till att den här festen ägde rum, tyckte att hela kvällen var fantastiskt bra och precis vad han önskat sig.
Jag är definitivt benägen att hålla med!
Klockan var halv 7 på söndagsmorgonen när de 2 sista hjärtanen avlägsnade sig. Efter lite plock och sånt fick jag ungefär 4 timmars sömn. När jag vaknade sken solen och värmde mitt hjärta tillsammans med minnena från kvällen innan. Dagen spenderades med att städa, diska och handla lite med Åsabiten innan kvällen, vilken gick åt till att ligga i sängen med min bok.

Nu är det måndag och dags för nya tag. Jag har börjat så smått, men tröttheten sitter i.
I eftermiddag ska jag träna, hör och häpna! Det har blivit alldeles för lite sånt det sista.
Men nu blir det 3 pass denna vecka. Minst!


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0