Date-up

Torsdagen löste sig ändå riktigt bra får jag säga. Det blev ingen träning, men bad, kycklingpaj och massa film. Jag var nog vaken i 24 timmar och gick inte upp förrän kl 13 igår. Det är baskemig inte vanligt nu för tiden!
Igår borrade Robin (och jag) upp min TV på väggen. Det gjorde ju så att mina 2 vita hyllor inte fick vara kvar. Jag kan säga att det är förvånande hur mycket skräp det finns gömt i lådor man inte öppnar så ofta. ;P Men jag fick stoppat undan det mesta, flyttat om en del annat och slängt saker jag inte behöver. Jag älskar att rensa, det infinner sig en så skön känsla efteråt. Jag är som sagt inte van att vakna mitt på dagen och jag kände mig allmänt förvirrad igår. Tillslut ordnade det i alla fall upp sig och jag träffade Per på stan för att förbereda och handla lite inför kvällens galej. Kollade på lite fredags-tv från en ny vinkel och somnade väl ungefär 12 timmar efter jag gick upp.
Idag vaknade jag innan halv nio. Jag har bokat tvättid, insett att maskinen inte fungerar, blivit arg, dammsugit lite, diskat och spelat yttepytte-lite piano. Klockan är halv 12 och det är över 6 timmar tills folk ska börja dyka upp.

Vad gör man?

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0