En kall, halvfrusen maltdryck

Efter att dagen gått sådär igår, jag kände nog av sviterna från onsdagens dåliga shopping, och inte bara Robin skulle skippa träningen utan även Johanna övergav mig så sket jag i allt vad gym hette. Gick direkt hem från jobbet, la köttfärsen i vattenbad och började klistra in korten i ett album. Jag satt där i över en timme och fick bara fixat en bråkdel av alla korten. Det kommer behövas mer än 2 album, det är något som är säkert! ^^
Köttfärsåsen lagades och blev riktigt god. Varför har jag aldrig använt soya tidigare? Va? Löjligt!
Så efter maten stod jag i valet och kvalet om jag skulle gå över till Mattias och se på film med de söta tu eller om jag skulle stanna hemma och begrava näsan i min senaste bok. Det lutade ganska rejält åt boken, men efter lite tjat från Robin fick det bli socialt umgänge i alla fall. Väl där fick jag en IS-kall Aquatini melon i näven och sattes framför årets sämsta film. Children of the corn; Genesis. Jag tänker inte ens länka den. Buuu! Låten i eftertexterna var bättre än hela filmen. Helt seriöst.
Efter totalfloppen gick Dracula från -06 igång vilken var bra mycket bättre, men ändå inte något speciellt faktiskt. Lite av en let-down den med. Men men, you can't win 'em all.

Nu är det fredag och fredagar är (nästan) alltid bra.

Oh! Jag var på återbesök för handleden igår också. Nu är den nästan lika bra som vänstern, det är bara en eller två rörelser som gör lite ont, och jag behöver inte ha någon mer tid för att kolla den. Känns kanonbra. Nu har det nog snart gått ett halvår (läs; i december) sedan den gick av och då är det bara ett halvår kvar tills jag ska vara helt återställd. .... Hah.


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0