Like old times

Jag börjar nästan känna mig gammal. Eller "vuxen" kanske är den korrekta termen när man inte bryr sig om ifall det är fest till helgen eftersom man lika gärna kan stanna hemma och glo på serier/film och ta ett träningspass istället. Ibland saknar jag när jag var yngre och partysugen jämt.
Å andra sidan umgås jag mer med mina vänner nyktert nu.. Det är ju faktiskt inte så illa!

I alla fall.

I lördags drog jag igång 5 maskiner tvätt, stortstädade och bäddade rent hemma. Hur gött som helst. Efter det hämtade Robin mig och vi stack till gymmet. Jag gjorde 20 minuter på crosstrainern, riktigt duktigt! Dock höll jag på att krevera efteråt, haha. Vi får se hur det blir imorgon, kanske ska kompromissa med mig själv och kämpa på i 18 minuter eller nåt.

Efter träningen åkte vi upp till Skogslyckan för duschande och iordningsgörande innan stegen riktades åt Johanna och Mattias hem. Där var vi i ca 5 minuter innan det bestämdes att det var utgång på G och vi hämtade alkohol och jag fick hem och bytt om. Igen.

Sedan vart det förfest med sötaste Per, Mattias, Robin, Johanna, Hanna och mig själv. Självklart var det lekar med. Jag hatar lekar. Speciellt charader. De är min kryptonit. Men Per var gullig och gjorde mina också. Teaterapa som han är, när han lägger den sidan till.
Vid elvasnåret kom taxin och plockade med oss ner till Harrys där det var ovanligt tomt på folk för att vara helgen efter löning. Vi ignorerade så klart detta och roade oss ändå. Det blev en riktigt trevlig kväll. Per crashade hos mig och dagen efter kollades det på Hall Pass, en inte så fantastisk komedi men lite roande var den väl, och gluffsades pizza. När han åkt hem kollade jag ikapp mig på alla mina serier som jag missat under veckan och avslutade kvällen med att steka pannkakor för ett helt kompani.

Bra helg?
Ajjemen.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0