Nu är det slut på veckan..

Jag skojar inte när jag säger att den här veckan har varit händelserik och ganska uttröttande.
Dagen efter jag kom hem från vackra Paris var det ju träningsdags, sedan lite mat och prat med Robin en stund hemma hos mig.
På onsdagen blev det filmmys med Per, även detta hos mig och jag somnade nog inte tidigare än halv 2 på morgonen.
Igår då, var det upp 05.55 som vanligt och jobba heldag som slutade med utlöst brandlarm i herrarnas duschrum (?). Brandkåren kom inte förrän klockan var en bra bit efter 16 och lagom till dess gick jag. Ner till gymmet och börjar träna själv eftersom Robin skulle överge mig, men han ändrade sig lagom tills jag bestämt mig för att skita i det och gå hem istället, så det slutade med att jag tränade i typ 1½ timme. Efter det var det tänkt att fortsätta på sagan om ringen, extended, men jag var för trött för att promenera till Skogslyckan. Tur var det, för ögonen stängdes för natten redan innan klockan slagit 21.
Idag har det varit strul med kassan hela dagen och jag som tänkt sluta vid 14 idag kom inte iväg förrän 15.20. Men efter det artade dagen sig och jag träffade Åsa på stan, handlade fredagsmys och åkte hem till henne och såg på Pirates 4 och halva The football factory. Under den senare filmen fick vi inbjudan till lite partajande hos Pirre o co, så vi traskade över gatan och upp i den tropiska värmen. Där fick vi kela med små och stora råttor och Åsa fick hålla en orm för första gången. Det som bara skulle bli en liten stund blev visst 3½ timme och nu är jag hemma i min egna lilla vrå och ska strax gå och lägga mig. Det är ju tvättförmiddag imorgon!

Bjuder på en bild på mig från Paris


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0