On a whim.

När man har en plan för dagen och den inte riktigt kan bli som man tänkt blir man ibland lite låst. Igår var inte en sån dag. När min första plan för dagen (att åka ut till torp och leta höst/vinterjacka) blev uppskjuten till onsdag körde jag en chansning och hörde och söta Kicki ville ta en fika efter jobbet/skolan. Och hör och häpna! Hon kunde! Vi hade en riktigt trevlig stund på Lejas och hann uppdatera varandra på massor av saker som hänt och är på väg att hända. Efter det chansade jag ännu en gång och kollade om inte Robin ville vara så söt och köra hem mig med matkassar från Willys i utbyte mot middag. Och det klaffade också! Det blev lövbiff med bulgur, sallad och min dressing till. Nomninom.
Dessutom! När jag väntade på att Kicki skulle komma in till stan gick jag in på ClasOhlson och hittade den där webkameran jag letat efter i flera veckor. Fyndade dessutom fotoalbum och tejp + silverpenna till mina nyframkallade foton.
Här ska pysslas!


Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0