Soliga tisdag

Vem hade trott att denna dag skulle bli så full av solsken. Jo, jag. Egentligen.
Det är bara för att jag är hemma.

Igår mådde jag jättekonstigt hela dagen. Varm och kall, frossa och illamående. Vid halv två gav jag upp och gick hem. Resten av dagen gick bra så länge jag satt still i min soffa, under mitt duntäcke och läste eller kollade på film, men jag frös och mådde bajs så fort jag skulle göra något. Idag vaknade jag och mådde lite bättre, men inte bra så jag bestämde mig för att ta det säkra före det osäkra och stanna hemma. Nu är klockan tre och jag mår riktigt bra. Känner mig trött och sliten, men ändå pigg. (?) Kanske är det solljuset, kanske är jag knäpp. Who knows?
Vid lunch började det krypa i benen och lappsjukan gör sig påmind.. Efter 1 dag! Det här är illa. =P
Nä, jag funderar på att försöka göra något ikväll, eller träffa någon. I vilket fall som helst ska jag försöka gå till jobbet imorgon. Jag blir lite knäpp av att bara vila i min ensamhet!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0