TRX, jacka och glada planer

TRX. Jag säger då det. Brutalt jäkla jobbigt! Men rätt skoj. Förbaskat intensivt då man "bara" håller på i 30 minuter och svettas floooder. Eller i alla fall jag. ^^ Nästa gång ska jag inte ha träningsvärk i armarna redan innan. I'm just saying.

Efter träningen slängde jag mig i duschen och spatserade mot centrum och kvällsshoppingen som var i full gång. 20% rabatt på en vara i de flesta butiker. Jag köpte mig en liten refillflaska på Kicks som man kan fylla på med parfym och ha med i väskan. Hur bra som helst!
Sedan vandrade jag runt och kikade i alla möjliga affärer. På vägen ut från Team Sportia gick jag in på For Her och kikade. Jag har aldrig hittat något där innan, men man vet ju aldrig. Och så är det! Man vet aldrig! Jag hittade en vinterjacka. För 300 pix! Eller rättare sagt 239 kr med rabatt. Den är inte helt klockren, men den passar och jag ser inte ut som en michelingubbe i den, inte ens när jag har en hoodie under. Helt klart värt de slantarna. Jag kan tom köpa en jacka till om jag skulle vilja (vilket jag kanske gör eftersom vädret fortfarande är rätt mjäkigt och jag inte kunde ha mitt fynd på mig i dagens 10-gradiga "värme").

På hemmaplan igen ringde min fina Pline och meddelade att hon, så länge det inte blir handoperation, kommer sova hos mig 18-20 november! Så mysigt! :D Vi ska kramas och kramas och kramas lite till. Kära syster!

Nu är det fredag!
Whoop whoop!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0